مسئول دفتر اداره کل امور مالی

1- ساماندهی امور دفتری اداره کل امورمالی.

2- تنظیم برنامه‌های روزانه، جلسات، ملاقات­ها، سفرها و بازدیدها.

3- پاسخگویی به تلفن‌ها و مراجعان مربوط.

4- اطلاع ‌رسانی وقایع و اخبار مرتبط به مدیرکل در زمان مناسب و کیفیت مطلوب.

5- ابلاغ دستورات صادره به اشخاص و ادارات تابعه.

6- آگاه نمودن اعضای شرکت‌کننده در نشست­ها و کمیسیون­های مرتبط با اداره کل امورمالی و تنظیم وقت نشست­ها.

7- انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق.

تاریخ به روز رسانی:
1399/07/30
تعداد بازدید:
204
وزارت جهاد کشاورزی
کلیه حقوق این سایت متعلق به وزارت جهاد کشاورزی می باشد
Powered by DorsaPortal