اداره خدمات رایانه و هماهنگی امور استانها

وظایف اداره خدمات رایانه و هماهنگی امور استانها 

 

هماهنگی جهت برگزاری. 1_ گردهمائی های سالانه مدیران امور مالی

2_ تعامل وارتباط مستمر با امور مالی استانها وسازمانهای مستقل.

. 3- طراحی ومدیریت وبه روز رسانی سایت دفتر امورمالی(ابلاغ اعتبارات -موافقتنامه ها - مکاتبات - اخبار- رویدادها ...)

4_ تهیه وتدوین مجموعه قوانین ، بخشنامه ها و دستورالعمل ها .

5_ پیگیری و پاسخگوئی به مکاتبات و استعلام ها و درخواستهای متفرقه مدیران امور استانها .

6- نصب و رفع ایراد سیستم های رایانه ای امور مالی و پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری.

7- صدور گواهی وام و ضمانت شاغلین و بازنشستگان.

8- امور دبیرخانه و ارسال و مراسلات اداره کل.

9- امور بیمه تکمیلی کارکنان و ارسال مستندات و مدارک پرسنل به بیمه.

10- تهیه گزارشات مورد نیاز و مکاتبات درخواستی مدیریت ( حقوق شهروندی - بیمه مسئولیت مدنی- گزارش کار ماهانه -افتتاح و انسداد حسابهای مالی اداره کل).

11- تهیه گزارشات مورد نیاز و مکاتبات درخواستی مدیریت ( پاسخگویی اجتماعی برای سلامت - ارزشیابی سالانه - بودجه ریزی برمبنای عملکرد و...).

12- راهبری اتوماسیون اداره کل امور مالی.

13- کنترل میل باکس امورمالی و تعامل با کارشناسان مرکز آمار و ارتباطات و اطلاعات در خصوص شبکه و برقراری ارتباط با سایر دستگاهها.

14- کنترل کارتابل و ارجاع و پاسخگویی به نامه ها.

15- مدیریت، هدایت و نظارت بر کلیه امور در واحد خدمات رایانه و هماهنگی استانها.

16- سایر امور ارجاعی توسط مدیریت.

















تاریخ به روز رسانی:
1397/03/21
تعداد بازدید:
1109
وزارت جهاد کشاورزی
کلیه حقوق این سایت متعلق به وزارت جهاد کشاورزی می باشد
Powered by DorsaPortal