اداره خدمات رایانه و هماهنگی امور استانها

وظایف اداره خدمات رایانه و هماهنگی امور استانها 

 

1- هماهنگی جهت برگزاری گردهمایی­ های سالانه مدیران امورمالی .

2- تعامل و ارتباط مستمر با امور مالی استان­ها و سازمان­های مستقل.

3- طراحی و مدیریت و به روز رسانی سایت دفتر امورمالی، ابلاغ اعتبارات، موافقتنامه­ ها، مکاتبات، اخبار و رویدادها ... .

4- تهیه و تدوین مجموعه قوانین، بخشنامه­ ها و دستورالعمل­ها و درج در پرتال امورمالی.

5- پیگیری، پاسخگوئی به مکاتبات، استعلام­ ها و درخواست­های مدیران امورمالی استان­ها .

6- نصب و رفع ایراد سیستم ­های امور مالی و پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری.

7- صدور گواهی وام و ضمانت شاغلین و بازنشستگان.

8- تهیه گزارشات مورد نیاز و مکاتبات درخواستی مدیریت(حقوق شهروندی، بیمه مسئولیت مدنی، گزارش کار ماهانه پرسنل، گزارش مدیریتی سامانه­ ها، ارزشیابی سالانه، بودجه ­ریزی بر مبنای عملکرد و ... .

9- راهبری اتوماسیون اداره کل امور مالی و سامانه ­های مرتبط با امورمالی.

10- کنترل میل باکس امورمالی و تعامل با کارشناسان مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات در خصوص شبکه و برقراری ارتباط با سایر دستگاه­ها.

11- کنترل کارتابل، ارجاع و پاسخ گویی به نامه­ ها.

12-مدیریت، هدایت و نظارت بر کلیه امور در واحد خدمات رایانه و هماهنگی استان­ها.

13- سایر امور ارجاعی توسط مدیریت.

 
تاریخ به روز رسانی:
1399/07/20
تعداد بازدید:
1952
وزارت جهاد کشاورزی
کلیه حقوق این سایت متعلق به وزارت جهاد کشاورزی می باشد
Powered by DorsaPortal